SEO 2019, încotro ? Tendințe și intenții.

04 Ianuarie 2019


Search Engine Optimization este o strategie de marketing care a devenit imperioasă în ultimul deceniu.

Internetul a devenit principalul loc în care clienții caută bunuri și servicii. Cu atât de mulți oameni online, astăzi, companiile găsesc că pentru a supraviețui, trebuie să-și stabilească o prezență online pentru ei înșiși.

Cu toate acestea, doar începerea unui site web sau a unui blog nu este suficient pentru afaceri. Pentru a menține relevanța căutării acestea trebuie adaptate la mediul SEO, care este în continuă schimbare. Succesul necesită punerea în aplicare a celor mai recente bune practici de pe site-ul dvs. web

Iată câteva din tendințele SEO pentru anul 2019.

OPTIMIZAREA INTENȚIEI UTILIZATORULUI. CĂUTAREA VOCALĂ

În lumea de marketing, cercetarea se află încă în intenția căutătorilor de web atunci când introduc cuvinte cheie specifice. Optimizarea motorului de căutare nu este doar despre umplerea cuvintelor cheie populare în paginile dvs. web. Este vorba despre integrarea cuvintelor cheie, astfel încât site-ul dvs. să-și promite promotorii căutătorului. Pentru propriul dvs. beneficiu, doriți consumatori care intenționează să caute produse și servicii oferite de site-ul dvs.

Atunci când cineva caută o anumită expresie într-un motor de căutare, acel motor de căutare dorește să ofere celui mai exact și mai bun rezultat cel mai bun. Pentru căutător, atunci când sunt aduse la un rezultat mai practic, le dă o idee bună cu cine ar trebui să facă afaceri.

Optimizarea intențiilor este viitorul, deoarece viitorul căutării, din 2019 și dincolo de acesta, este căutarea vocală. Căutarea vocală curăță intenția utilizatorului în mod rapid. În loc să tastați versiuni trunchiate ale intenției de căutare, un consumator poate indica în mod clar ceea ce caută în ceea ce privește produsele sau serviciile sau chiar informațiile.

Cea mai bună modalitate de a atinge optimizarea optimă a intențiilor utilizatorilor este să vă gândiți la dvs. ca la cel care efectuează căutarea. Ce-ar căuta? Ce apeluri la acțiune ar influența să aflați mai multe despre un produs sau serviciu? Ce valoare ar fi cea mai relevantă din experiența dvs. cu site-ul dvs.?

Optimizarea intențiilor utilizatorilor în 2019 va fi mai importantă ca niciodată, în mare parte datorită creșterii nivelului de căutare vocală.

MICROFORMATE, SCHEME

În termeni de codificare, microformatele sunt mici modele HTML care semnalează informații despre un site web. Cele mai multe informații pe care un motor de căutare le cunoaște despre site-ul respectiv, cu cât îl poate clasifica mai bine. Motoarele de căutare vă vor acorda, de obicei, un clasament mai bun dacă puteți oferi o descriere onestă a ceea ce reprezintă site-ul dvs.

În plus, microformatele fac adesea un conținut mai atrăgător pentru consumator, atragând astfel mai multe clicuri. Creșterea numărului de clicuri înseamnă îmbunătățirea ROI (Return on Investment) și a semnalelor SEO îmbunătățite pentru motoarele de căutare.

Microformatele adaugă etichete sau etichete. Ele traduc motoarelor de căutare despre conținutul site-ului. Utilizarea acestor etichete vine de obicei prin intermediul fragmentelor bogate, o opțiune pe care ați observat-o probabil în interiorul pluginurilor populare de SEO, cum ar fi Yoast. Fragmentele îmbogățite permit ca informațiile care depășesc doar adresa URL, titlul și descrierea să fie transpuse în afișarea SERP a Google. De exemplu, este posibil să doriți ca evaluarea dvs. cu consumatorii să fie afișată sau orele de funcționare. Din acest motiv, microformatele sunt utilizate pe scară largă.

Microformatele nu sunt pentru fiecare site. Dacă nu sunteți o afacere cu ratinguri, ore de funcționare sau o anumită locație în care consumatorii ar putea vizita dvs., microformatele ar putea să nu fie relevante pentru nevoile dvs.

OPTIMIZAREA MOBILĂ

Oamenii folosesc din ce în ce mai mult telefoanele pentru căutări online. Urmărind acest trend, Google începe indexarea cu versiunea mobilă a conținutului site-ului dvs.

Acest lucru înseamnă că un site fără o versiune mobilă optimizată pentru mobil va fi penalizat? Nu, nu înseamnă asta ; în schimb, înseamnă că șansele sunt mai bune dacă site-ul dvs. are o versiune mobilă optimă care rulează. Dacă conținutul desktop al site-ului dvs. este singura versiune a acelui conținut și acest conținut se întâmplă să se încarce rapid, nu veți avea probleme.

Dezvoltatorii web se adaptează la creșterea mobilității prin dezvoltarea de site-uri web mai prietenoase pentru telefon. Cu alte cuvinte, lucrurile devin mai ușor pentru proprietarii de afaceri online să se adapteze. Pentru strategii SEO, aceasta înseamnă ajustarea strategiei de optimizare a căutării pentru a atrage mai mulți utilizatori mobili. Mai multe cercetări vor trebui să treacă la tipurile de cuvinte cheie ale motoarelor de căutare pe care utilizatorii mobili ar putea să le aplice.

CĂUTAREA VOCALĂ

Se estimează că 50% din toate căutările vor fi efectuate prin voce până în 2020. Oamenii vor folosi dispozitive cu voce, cum ar fi Google Home, pentru a finaliza cel puțin 30% din toate căutările fără a utiliza un ecran.

Căutările vocale tind să fie mai lungi decât căutările introduse prin intermediul unei tastaturi. Prin urmare, dvs. SEO trebuie să se concentreze pe găsirea și utilizarea cuvintelor cheie care sunt șapte-la-nouă cuvinte pe care oamenii sunt capabili să le folosească în conversații. Aceste cuvinte cheie conțin adesea o întrebare.

Întrebările dvs. trebuie împărțite pentru a conduce persoana căutată prin canalul de vânzări:

· Ce întrebări - Acești consumatori se află în cea mai mare parte a canalului și căutând să afle informații mai generale.

· Cum sunt întrebările? Clienții care pun aceste întrebări sunt gata să găsească detalii mai detaliate.

· Cand intrebarile - Alinierea cu inchiderea, clientii care pun aceste intrebari se uita la optiunile lor.

· În cazul în care consumatorii care pun aceste întrebări sunt gata să cumpere și vor să știe dacă aveți produsul în stoc.

Dar cel mai semnificativ indicativ a creșterii căutării vocale în se reflectă în creșterea vânzărilor dispozitivelor de inteligență artificială.

La fel ca și în cazul optimizării mobile, optimizarea căutării vocale va necesita mai multă cercetare și implementare.

GEO-TARGETING CĂUTAREA LOCALĂ

Căutările locale sunt în mod special relevante pentru întreprinderile care se bazează pe atragerea clienților locali.

Pentru un consumator situat într-o anumită zonă geografică, primele rezultate ale căutarii vor fi cele din zona respectivă. De aceea trebuie să vă concentrați asupra optimizarii căutării locale.

Pentru anul 2019, direcționarea în căutarea locală va deveni și mai precisă. Precizia adăugată va însemna și rezultate de căutare mai precise. Campaniile de căutare bine direcționate, indiferent dacă sunt anunțuri SEO sau plătite, vor conduce în 2019.

Începând cu 2014 până în 2015, căutările "zonale" au crescut cu peste 130%.

CONȚINUTUL ESTE ÎNCĂ PRINCIPAL

Conținutul ca strategie este deja popular și va continua să fie și în viitor.

Producerea conținutului de calitate informează oamenii despre ce este vorba, despre un site web sau o afacere. De asemenea, vizitatorii simt că compania are grijă în a oferii informații utile, ceea ce este în folosul companiei și a imaginii mărcii.

2019 nu va fi diferit de ani de zile în ceea ce privește influența puternică a conținutului în clasamentul motorului de căutare. Producția de conținut este un model de bază în industria SEO, mii de companii apărând ca soluții de marketing de conținut la fiecare câteva luni.

În 2019, în cazul în care site-ul dvs. slab ca și conținut, nu este foarte probabil să faceți progrese semnificative în ceea ce privește ambițiile SEO. Va trebui să vă bateți cu siguranță concurența în sfera de conținut dacă doriți să vă poziționați deasupra acestora.

Abilitatea de a avea un arsenal profund de conținut dovedit va beneficia de un site web dintr-o varietate de puncte. Incluzând o legătură internă care ajută Google să afle mai multe despre conținutul nou și vechi pe care l-ați produs.

În 2019, conținutul de calitate va fi o necesitate pentru cei care caută să reușească în SEO.


Success!!!


SEO 2019, încotro ? Tendințe și intenții.